...
När du ångrat dig, finns jag inte längre kvar
När du ändrat dig, är du allt du har
Jag bygger upp mitt inre, att orka stå emot din känslodrog som håller mig låg

Så låt mig bara vara ensam, söker efter rätta känslan
Jag skippar efter andan nu efter ett tag, för jag är lämnad i koma efter hjärtat du lovat mig, så låt mig abra vara ensam, galet ensam

Säg vad gav du mig, jag väntatde ett annat ljus, ja du kvävde du mig och sprka bakut hur i dimman de mitt sinne, tvingade ner mig djupt i din trans, rakt ner i din famn


Så låt mig bara vara ensam, söker efter rätta känslan
Jag skippar efter andan nu efter ett tag, för jag är lämnad i koma efter hjärtat du lovat mig, så låt mig bara vara ensam, galet ensam

Nu när jag ren från dig, kan vi aldrig ses igrn, nu när jag har ändrat ur min kropp från dig, från dig

Så låt mig bara vara ensam, söker efter rätta känslan
Jag skippar efter andan nu efter ett tag, för jag är lämnad i koma efter hjärtat du lovat mig, så låt mig bra vara ensam, galet ensam

Söker efter rätt känslan för jag är lämnad i koma fter hjärtat du lovat mig, så låt mig bara vara ensam galet ensam
.



Det är en väldigt bra text. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0