Måndag igen

hejsan!
Nu var det måndag igen, alltid lika roligt eller inte? -.- det är väl på två vis det där.. ;)

Sitter i datasalen och har expo nu med Karro och Anne :) Ska leta och skriva om färgen lila, det är inte det lättaste ska jag säga! :O
Men men det är som det är.
Sedan engelska med vår fantastiska lärare.. or not -.-

Jag har verkligen ingen bra period nu, känner mig inte tillräcklig till ngt, flera sviker, fortfarande problem med mitt ex.
har så jävla mkt i skolan också! Så himla mt att jag inte kan koncentrera mig på ngt som gör att det blir mer och mer på hög.
Känner mig ful också.. jag vet inte vad det är vill bara sätta mig mer och gråta.
Varför ska det vara såhär? Varför ska det alltid hända mig? Jag menar det är inte första gången om vi säger så.. jag vet att alla går igenom flera saker i sina liv och det går i perioder hur man mår, men jag pallar ingenting, och ja VAD FAN!

Som sagt VARFÖR är frågan jag ställer mig?
Jag vet att man ska försöka tänka posetivt men det är inte alltid så lätt och jag vet mkt väl att jag är stark, men även jag behöver stöd ibland av mina vänner, även jag behöver hjälp med vissa saker ibland, jag bara kanske inte kan klara och reda ut allting jämt. Jag är tacksam för att ni säger att jag är stark och klarar allt. Inget emot det, men jag behöver er hjälp också.
Ja hoppas ni inte tror jag menar ngt illa. <3

nu ska jag skriva lite om lila :) sedan blir det gå rill kafeterian och sedan engelska.
Skriver mer någon annan dag.
OCH tusen tack till Anna som fixat min header så himla fint!! :D <3




Älskar mina vänner <3

Anders förblir den bästa. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0