22 februari :) soligt och kallt..

hejsan hoppasan!

vet att det är sjukt länge sedan igen jag skrev här.. men jag har verkligen varken ork eller tid just nu känner jag. :/
eftersom att jag går ut till sommaren är det så sjukt mkt att göra och att tänka på.
men det har inte hänt så himla mkt sedan sist.. har ingen aning om vad jag egentligen ska skriva.

Gått och blivit förkyld iaf, inte alls bra.. :/ men känner att även om jag har förkylning i kroppen och så jävla mkt att göra i skolan är livet ändå ganska värt att leva! :)

Emelie, jag älskar dig vännen, du har hjälpt mig väldigt mkt genom det som varit svårt! <3 TACK!
snart är man 19 också.. tiden bara flyger fram, om precis en månad idag fyller jag 19 :) så fyra veckoa kvar som 18 åring.. :) Känns väl både bra och dåligt haha!

Annars rullar det på. jag roar mig mest med att kolla på youtube på Nicklas, hahah så sjukt rolig kille :)
Anders är fortfarande det bästa, ingen tvekan, men det händer inte så mkt från ahns front just nu :(
hoppas det kommer! Anders förblir den bästa. <3 men saknar dig sjukt mkt!

10 april bäd det av till västerås!!! Wiiie! :D Nicklas! ska bli skoj!

jahapp, nu ska jag springa.. ska träffa Anna, ska fikas och filmas! :D


Sköt om er alla!
Jag älskar mina vänner mest. <3
Anders förblir den bästa. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0