Onsdag kväll 10 mars

Jag vet att jag inte varit så aktiv nu igen, men jag känner att det är svårt att få tiden att räcka till när det är sista året i skolan och sjukt mkt att göra.

Men det går framåt, och jag kommer iaf att ta studenten!! :)
Har åkt på ngn förkylning.. så ont i halsen och hes, hostar lite då&då -.- men förhoppningsvis är det inte så långvarigt..vill ju börja träna och sjunga igen! Längtar tills jag blir frisk.
Om det är någon som har en bra formel som kan göra mig frisk kan ni väl kommentera!? :D

Senaste tiden har det väl inte hänt alltför mkt.. jag har varit ut på krogen en hel del :) och sedan har jag iaf fått till det med mitt ex igen :) vi är VÄNNER! :)

Till helgen ska jag ut med Elli och förhoppningsvis några fler, sedan blir det modevisning som min älskling Emelie ska ha i valbo! :D och så ska jag hinna med att träffa syrran också. <3
Visst ja, fredag ska jag också träffa Patric :)

annars händer det inte så mkt nuförtiden ... mest skolan som tar upp tiden.

börjat snacka med en supertrevlig kille också som Verre tipsade om :D SötTobias! <3

 

nej nu har jag inte ngt mer att skriva. sköt om er alla!!
Puss hej! <3

Anders förblir den bästa. <3
Älskar mina underbara vänner. <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0