Torsdag

Sitter hemma med min älskling nu :)
vet att jag inte varit så aktiv.. men det är mkt i skolan nu, plus att min morfar nyligen gick bort i cancer..

Jag har varit på bio, The last song, så sevärd!! Sjukt bra film, men tror jag gråtit för typ en månad, fy fasen vad jag bölade x)

I helgen blir det grönan och emd i valbo =) ska bli myyys. men måste erkänna att jag är inte så hilma pepp på att stiga upp typ 6 på en lördagmorgon... -.-

Inte alls långt kvar i skolan nu, bara ca en månad, det känns ofattbart.. jag förstår inte alls! :O
Igår var det sista grillkvällen/filmkvällen med klassen innan vi tar studenten. Kommer kännas tomt. :/

Snart blir det iaf Anders igen. Ska blir så sjukt roligt!!! :)
Lola.. jag säger då bara det.. ojoj. :) Sjukt bra låt alltså, värsta discofeelingen!!!

nej, nu ska jag väl inte skriva massa strunt längre.. så ingen orkar läsa, vore liiiite synd :P

Jag älskar dig Tobias. <3
Mina vänner ni betyder mest. <3
Anders förblir alltid den bästa. <3










Kommentarer
Postat av: Malin Jönsson

Jag orkar läsa allt :D haha

2010-05-13 @ 20:27:19
URL: http://smurfspray.devote.se
Postat av: Lollo

haha vad bra x) <3

2010-05-17 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0