Skolan :)

Hejsan hoppsan!!

jag vet att jag skulle uppdatera mer, eller iaf vad jag sa :) men jag känner inte att jag har den tiden.. tyvärr. Många kanske tycker det, men jag vet vad jag klarar av själv! :) så det så!

haha!

Nu sitter jag i skolan och ska skriva om pophistorian i sverige som mitt specialarbete.. kanske drygt känner jag :(

Det jag mest gör nu är skolan och älsklingen, hjälper honom söka jobb och så :)
Vill att han sa ha jobb så vi kan börja tänka på lägenhet och flytta!! Wiiiie! :D
Jag älskar dig mest älskade du. <3

Sedan hann jag med att träffa Janna en stund imorgon, det var skönt, du är en underbar vän. <3
jag älskar dig!

Idag efter skolan ska jag ut till valbo och hämta våra ringar :) Beställa silverringar som vi just nu ska ha som vänskapsringar, tills vi graverar in namnen och förlovar oss! :) men känns lite tidigt med ett halvår, men en symbol iaf! <3

Så på fredag så firar vi sex underbara månader! <3
Tack älskling för de mest fantastiska månanderna i mitt liv!
Att du kom in i mitt liv och ändrade på allting som har med kärlek att göra, nu har jag verkligen fått upppleva äkta kärlek. <3 TACKTACK!!

Jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta. <3
Du är bäst, världens bästa pojkvän. <3

Älskar mina underbara vänner också :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0