Tisdag den 26 oktober

Hej alla där ute!

Försöker uppdatera iaf så mkt som jag kna, när jag har tiden och lusten. :)

Hoppas alla mår bra :)

Jag vet inte vad det är med mig, jag blir bara deppig och har ingen som helst lust att göra ngt, jag kan bara börja gråta för ingenting och jag känner inte någon ork alls. det går hela tiden upp och ner till och med samma.. vilket inte alls är bra, det är jobbigt och ja jag vet inte. :/
Jag försöker kämpa på med skolan och så, men det tar liksom bara stopp och jag vet inte vad jag ska göra, ska ju börja gå hos kurator snart och det ska förhoppningsvis blir bättre då :)

Annars jag trivis underbart bra i skolan med skolan, lärare och vänner :)
Jag och Tobias har det jättebra, förlovade och allt! Jag älskar dig verkligen mest av allt. <3
Bättre får man leta efter, du är världens bästa!! <3  Du är min trygghet!

Idag ska jag inte alls göra mkt, möta älsklingen när han har slutat :) hoppas vi kan hitta på ngt mys, det skulle jag behöva. <3

Måste tillägga att jag älskar alla mina underbara vänner även om ni inte tror det, jag menar verkligen inte att glömma er men dte tycker jga faktiskt inte att jag gör, jag hör av mig nästan varje dag och frågar hur det är eller vad ni gör :) men om det skulle kännas så så är det inte meningen!! <3
I love ya all! <3

det får räcka så idag :)

Sköt om er!


pusshej! <3



Kommentarer
Postat av: Anna

vi får ta riktigt nya tag med skolan nu efter lovet, verkligen peppa varann & sådär :)



så ska jag se till att bli frisk nu också, så ska vi allt hitta på nå riktigt roligt! ;D



älskar dig min vän<3

2010-10-31 @ 00:05:21
URL: http://aennenna.blogg.se/
Postat av: Lollo

ja det klart vi får!! :) det SKA gå!

Ja det tycker jag med ^^



älskar dig med min vän. <3

2010-11-01 @ 10:26:37
URL: http://whoocares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0