Onsdag natt ^^

Hallå! :D

Orkar egentligen inte skriva.. men iaf.
Jag orkar inte med allt skit längre, jag orkar inte ha det såhär.. tror ni att jag klarar hur mkt som helst? Ingen som förstår hur jag mår i allt det här, hur jag verkligen försöker räcka till trots mitt kassa psyke just nu, det är inte alltid så lätt att finnas för alla alltid. Ni vet säkert själv hur det är..
jag har så jävla mkt att tänka på nu att jag knappt hinner tänka på ngt annat..
står ni inte ut och har tålamod, så är det så, men dom som är äkta och vet hur det är finns kvar och står ut, har tålamodet ni andra, ja det är erat eget problem..
jag tänker inte lägga energi på ngt som jag bara får skit tillbaka för.



Älskar dig hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0