Lördag 1 oktober :)

Hallå! 

Länge sedan jag skrev nu IGEN.. jag vet, fy skäms på mig ;P 
Aja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ngt kan jag allt berätta om :)

Börjat skolan nu för några veckor sedan, och det funkar kanonbra!! Jag längtar att gå till skolan och jag vill verkligen dit och träffa allihopa! :) Vi tränat mental styrka, meditation och så.
Sedan har vi hälsopedagog, vi har kreativa ämnen som bild, musik och drama. 

En präst kommer varannan vecka och vi får chansen att prata med henne om vi vill, präster är bra lyssnare, när hon inte är där varannan vecka Åke som är vår kroppskännare och hjälper till med tex skador och att stärka våra muskler på ett enklare sätt än att gå på gym. Allt är kravlöst och det är inga läxor! 
Gruppen är kanon och vi börjar redan bli tajta, man känner sig aldrig ensam, det är helt underbart! 

Var på ladies night förra lördagen, oturen var bara att jag lyckas blivit sjuk, så hade världens hosta, matt i kroppen och hes. Men utöver det var det kanon!! Dom är sjukt duktiga!
Hostan sitter fortfarande kvar tyvärr... så fick cocilana utskrivet och inatt var det första natten jag sov på nästan 2 veckor.. det var skönt! Har hostat som en tok i över en vecka nu och inte kunnat sovit på nätterna.. känns som om huvudet ska sprängas och lyckas hosta till mig bättre magmuskler, vilket är bra isig men ganska jobbigt sätt att få dom x) haha! 

Nu verkar det börja bli bättre, peppar peppar ta i trä.. man ska inte säga för mkt.. men det lutar åt att jag iaf ska kunna komma tillbaka till min saknade skola och klass på måndag!! :D <3
Idag ska jag ta det lugnt med älsklingen och sedan kanske vi ska iväg en liten sväng till Anna G som har fest hemma hos sig, det verkar som om det är många som vill att jag ska komma! :D vilket är kul i sig, fast jag måste känna in kroppen hur det känns och så :) men ska nog funkar litegrann! haha!
Nu ska jag fortsätta kolla på 2½ män och äta lite godis :P haha!
Ha det bra allihopa, hoppas ni alla får en trevlig lördag! :D
Jag älskar dig mitt finaste hjärta, du är det vackraste jag vet. <3
Mina vänner ni är underbara, ni vet vilka ni är. <3
Pussar.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0